11.7.11

Tokio Gaga

Sziasztok!
Találtam egy kis érdekességet a Bild.de-n, gondoltam, megosztom veletek is. Én személy szerint jót mosolyogtam néhol, de azért kíváncsi lennék a ti véleményetekre, gondolataitokra is!
A legelejét nem nagyon bírtam lefordítani, de igazából nem is az a lényeg, hanem a többi. :)))

Tokio Gaga: Bill Kaulitz bőrladyként, Lady Gaga aranyfiúkent


Az ízlésről lehetne vitatkozni.

Ha Lady Gagára (25) és a Tokio Hotel fronteberére, Bill Kaulitzra (21) vetünk egy pillantást, megállapíthatjuk, öltözékük mágnesként vonzza a szemeket.

Míg Gaga az ultra-ultra magassarkújában és arany szegecselt bőrmellényében fiúnak hat, addig Billt a bőrkabátjában inkább Kaulitz kisasszonynak lehetne nevezni.

Mindenesetre a Tokió közelében megrendezett "MTV Awards"-on mindketten az est fénypontjai voltak - más nemzetközi sztár az atomkatasztrófa miatt nem utazott Japánba.

Ezek alapján hangosan mondhatjuk: a bátorság jól áll nektek!

Forrás: http://www.bild.de/unterhaltung/leute/bill-kaulitz/bill-kaulitz-als-leder-lady-und-lady-gaga-als-golden-boy-18528048.bild.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése