18.7.11

juppiiii :)))

Sziasztok, Drágáim!
Nem sokáig kell már hiányolnotok Angie és Jan kapcsolatának kibontakozását, és Dora következő találkozását Tommal, mert csütörtök estefelé jön a folytatás! :))))))) Gondolom, már kíváncsiak vagytok rá. Én már tudom, de sajnos nem árulhatok még el semmit, mert akkor nem lenne benne akkora meglepetés... És ismételten gonoszkodom veletek... :PPP
Mellesleg a blog tegnap volt egy hónapos, és szeretném megköszönni, hogy ilyen sokan jártatok itt, valamint Angelnek, Meloddynak, Leának, sz.leonának,  Eva Kaulitznak és Névtelennek, hogy rendszeresen kommenteltek. <3 Sokat jelent ez nekem.
Csütörtökig pedig kitartás! :)))
Csókoltatlak titeket! <3

3 megjegyzés:

  1. Már eltelt egy hónap? o.O Jó tudni. :D
    Jaj, én annyira örülök, hogy van a blogod. Nagyon de nagyon de nagyon imádom ahogy írsz és a történeteket is.
    Ne köszönj semmit! Ez nekem volt öröm! :D
    Remélem azért élménybeszámolót is írsz!

    VálaszTörlés
  2. Szia.. Örülök, hogy visszatértél, remélem jól érezted magad:D A kép pedig fincsinek tűnik:D És a szereplők további sorsára is kiváncsi vagyok természetesen:);)pusziii

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, drágáim! <3
    Angel, sztem egyezzünk meg am abban, hogy mindkettőnknek örömet okoz ez a blog :)))
    sz.leona, köszönöm, minden rendben volt, a képen lévő sütikéket én is szívesen megtápolnám... :P
    pusziim ^^

    VálaszTörlés