1.11.11

idézet

Sziasztok, Drágáim!
Most egy idézetet hoztam, de a részt is hamarosan hozom . :)




A szeretet az egész életen át tart... Milyen érzés szerelmesnek lenni? Borzasztó... Miért? Mert nem tudjuk mit teszünk magunkkal és szeretteinkkel, és nem tudjuk abbahagyni!!! Milyen érzés mikor kell a szeretet? Elsöprő, fékezhetetlen hiányérzet. Milyen érzés mikor megkapod? Megkönnyebbülsz és utána újra szenvedsz, és még jobban hiányzik... MIÉRT NEM TUDLAK ELFELEDNI? MIÉRT NEM TUDLAK NEM SZERETNI??? NEM TUDOM... :(

Félelem... csak félelem, már tudom, hogy semmi nem tud jobban ártani magamnak mint ahogy én ártottam magamnak tudom hogy nincs olyan fájdalom amit ne tudnék elviselni. Csak egy: a te végzeted. Amit én már nem élhetek meg.

Egyedül vagyok. Egyedül ebben a világban, egyedül a szívemben, egyedül a tudatomban, mindig mindenütt egyedül vagyok, egyedül a családomban, egyedül vagyok a barátaim között, egyedül vagyok az emberek között. Egyedül leszek amikor belépek a sötétségbe ami megkímél ettől az élettől. Egyedül a kínszenvedéseimben.

Bűnösnek érzem magam, a szavaim üresek, nincs számodra üzenetem. És én rátérek egy másik útra amely hidegebb, ahol egyedül vagyok, ahol már nincsenek új álmok ahol már nincs több ébredés, ahol a múlt a jelen, a jelen a múlt, ahol nem fojtogat a jövő és halott a jelen..

Bűnös vagyok, mert beléd szerettem, mert van egy bűnöm mi fáj és éget, pedig csak két szó az egész: szeretlek téged!



Forrás ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése