25.8.12

Díj, helyezés, ismételt bocsánatkérés és a többiek...

Sziasztok, Drágáim!
Bocsi, hogy így eltűntem, de oktatáson voltam Pesten. Ez annyit takar, hogy reggel mentem, 2 óra vonatozás. Fél 10 illetve 10-től délután 5-ig vagy ha úgy esett, akkor fél 7-ig is németül és egy kicsit magyarul is magyarázták az okosságokat, aztán hazafelé este még 2 óra vonatozás. Nem hittem el eddig, hogy csak az, hogy ülsz a vonaton és döcögsz, ennyire fárasztó lehet, de az volt... Szóval ezért volt ismét ez a szünetszerűség. De most több dologgal is jöttem. :) Ez volt az egyik.
A másik, hogy Naniék novellaíró versenyén 3. helyezést értem el, ami teljesen hihetetlen, mert szerintem voltak jobbak is, de azért KÖSZÖNÖM tényleg, hogy szavaztatok. :)
A harmadik, ami nagyon jól esett, hogy MollyAngelHeni és Eva egy Liebster Award díjjal lepett meg. :D

Szabályok:
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek! 
4.) 11 embert kell megjelölni! (Nincs visszajelölés / visszaadás)

Nos, akkor ami a legnehezebb, 11 dolog magamról.

1. Nem vagyok az a fajta TH-rajongó, aki egy kép/videó láttán sírni kezd. Természetesen néha előfordul, de az csak a végén, illetve csak akkor, ha kicsit jobban a padlón vagyok, sírhatnékom van és direkt olyat keresek, amik szomorúbbakat valamint amiben zongorázzák az aláfestő zenét.


2. Naiv vagyok. Talán kicsit jobban, mint egy húszévesnek lennie kellene. Hajlamos vagyok mindenkibe a jót belelátni, és nehezen adok azoknak igazat, akik az ellenkezőjét állítják. Igen, ez sok dologra visszavezethető, de azt hiszem, ezt most nem írnám le, mert akkor karácsonyig olvashatnátok... >.< Talán majd egy másik alkalommal.


3. Kevesebbet képzelek magamról, mint amennyit az egészséges egóm engedne. Legalábbis sokan ezt mondják. Képtelen vagyok elhinni azt, ha valaki azt mondja, jól nézek ki vagy csinos vagyok, mert én nem ezt érzem. És ilyenkor mindig totálisan zavarban vagyok. De hát ez van.


4. Imádom a meleg zenészeket, legfőképp a meleg pasikat. Ilyen például Jeffree Star és a Blood on the Dancefloor-ból Jayy von Monroe. Ráadásul marha jó zenét csinálnak szerintem. :) Ha gondoljátok, hallgassátok meg őket. ;)

5. Attól függetlenül, hogy teljesen visszahúzódó és zárkózott vagyok, meglepően nyíltan viselkedem a blogomban és sokkal könnyebben megy ide leírni a gondolataimat és nektek megnyílni, mint egy hús-vér embernek. (Ezen már javítottam egy kicsit, de még mindig van hova fejlődnöm...)

6. Imádok főzni és nem szeretem, ha ebben megakadályoznak. Akkor nagyon ki tudok akadni és tényleg HP leszek... :P De komolyan.

7. Imádok olvasni, az utóbbi másfél-két hónapban négy könyvet végeztem ki. Most az ötödik van porondon, annak is hamarosan vége. Azt hiszem, édesanyám megfertőzött. :P De nem bánom. ^_^

8. Imádok zenét hallgatni, bármilyen stílusban bármilyen mennyiségben. Bár a Justin Bieber-féle előadók zenéi nem nagyon jönnek be, valamint az underground sem az én világom, de meghallgatok egy-egy számot. Ráadásul ha a nap folyamán eszembe jut egy szám részlete, addig zakatol a zene az agyamban, míg meg nem hallgatom. Kicsit furcsa szokás, de ez is én vagyok.

9. Nagyon nehezen vettem rá magam az írásra, legyen szó versről vagy novelláról, esetleg folytatásos, hosszabb történetről. És a régi írásaimat visszaolvasva a fejemet fogom és tátom a szám, hogy én ilyet tudtam írni. De ahogy páran már mondtátok, elég sokat fejlődtem az eleje óta, de még mindig nem állok meg és remélhetőleg még sokat fejlődhetek.

10. Néha úgy érzem magam, mint egy fa, aki néhány növénnyel szimbiózisban él, vannak, akik parazitaként viselkednek és vannak, akik megférnek mellettem mindenféle akadékoskodás nélkül. Ami pedig a probléma, hogy úgy érzem, a paraziták többen vannak...

11. Nagyon szeretem a következő sorozatokat: CSI-Miami; A főnök; Vámpírnaplók; Dr. Csont; Castle; A mentalista; Jim szerint a világ és még van egy pár, amit ha meglátok a TV-ben, miközben kapcsolgatom, akkor megállok és megnézem.

Még egy ilyen nehéz feladatot, te jó ég! :P

Nos, akkor jöjjenek a kérdések, ami kicsit sok lesz, mivel 4x11, de majd megoldjuk. Illetve én, ti meg majd olvassátok. :D

Molly kérdései:
1. Mit tartasz a legjobb tulajdonságodnak?
A segítőkészségemet.

2.Mi az, amit szeretnél magadban megváltoztatni?
Azt, hogy egy kicsit másképp lássam a világot és legyek nyíltabb, magabiztosabb.

3.Könnyen meg tudsz nyílni másoknak?
Nem. Abszolúte képtelenség.

4.Szeretsz a figyelem középpontjában lenni, vagy inkább visszahúzódó vagy?
Inkább visszahúzódó. A figyelem középpontja túl zavarba ejtő és ijesztő. Legalábbis nekem... >.<

5. Mi az, amit a legjobban szeretsz a világban/életben?
A folyamatos változást és hogy mindig vannak új dolgok, amire fény derül, ami után lehet olvasgatni, beszélni róla. A család és a barátok pedig szerintem magától értetődő. : ) 

6. Milyen zenéket szeretsz?
Mindenféle jöhet, de a kedvencek a TH, a JLS, Jeffree Star, a Blood on the Dancefloor, Tankcsapda, Edda, Republic és Adam Lambert.

7. Mit szeretnél a halálod előtt mindenképpen kipróbálni/megtenni?
Egyet szívesen bungee jumbpingolnék. Az nagyon vonz. :)

8. Mi az, ami ebben a pillanatban igazán boldoggá tenne?
Ha itt lenne pár jóbarát, akivel szuperül el lehetne ütni az időt.

9. Mit szeretnél az életeddel kezdeni?
Egy biztos munkahely, ahol elismernek és egy biztos anyagi háttér, ha esetleg bármi közbejönne, nagyon jó lenne, mert sosem lehet tudni, mit hoz a holnap.

10. Mi a jelenlegi kedvenc filmed/dalod?
A kedvenc filmem nincs, viszont a 21 Jump Street - A kopaszosztag haláli. Ha van időtök, mindenképp nézzétek meg, mert nekem nagyon bejött és csak ajánlani tudom. Kedvenc dal pedig ... az sincs. De amit nem tudok megunni, az a BOTDF-től az Unforgiven. Akusztikusban is nagyon jó a dal. :)

11. Szereted magad/elégedett vagy magaddal?
Szeretem magam az egészséges egó keretein belül, viszont nem vagyok elégedett magammal. mind alak, mind pedig gondolkodásmód szempontjából.

Akkor most jöjjenek Angel kérdései:
1.Mióta írsz?
Elsős korom óta. ... :P Na jó, a viccet félretéve lassan két éve komolyabban, de verseket már gimi elején is írtam.

2. Mit szeretsz magadban?
Azt, hogy tudok saját magamon röhögni, ha kicsit cikibb helyzetbe hozom magam. Persze nem minden esetben akkor rögtön.

3. Melyik a kedvenc színed?
A kék és a fekete. De még tetszik a piros, a sárga és a zöld is. :)

4.Van kedvenc dalod, és ha igen, mi az?
Kedvencem még mindig nincs. De amit még sűrűn meghallgatok, az Jeffree Star Best night ever-je, Blow me-je és Prom night-ja.

5.Mi az első emléked?
Ez nézőpont kérdése. De szerintem nem lehet megmondani, legalábbis én nem tudom, mert már nem olyan sorrendben jönnek elő az emlékképek, amilyenben valójában megtörténtek. 

6. Ha bárkivel elmehetnél vacsorázni, ki lenne az? (Több ember is lehet)
Ha lehet kettőre menni, akkor az egyiken a család venne részt, a másikon pedig barátok és olyan emberek, akikért totálisan odavagyok. :D

7. Ha lehetne különleges képességed, mi lenne az?
Egyértelműen a gondolatolvasás.

8. Hol élnél a legszívesebben?
Hegyvidéki környezetben, ahol alig jár autó és bármilyen hangos közlekedési eszköz, ahol tiszta a levegő és bármikor lehet túrázni és csak úgy bebarangolni a környéket.

9. Éreztél már pillangókat a gyomrodban?
Valószínűleg igen, de én az olyat mindig betudtam olyasmi érzésnek, mint a vizsgák és komolyabb megmérettetések előtti idegesség.

10. Szeretsz engem? *.* (Nem szerelemre kell gondolni!)
Igen, hosz tégen nem lehet nem szeretni! :) <3

11. Lököttnek tartasz?
Igen, de csak annyira vagy lökött, amennyire kell. ;) 

Heni kérdései:
1. Kedvenc könyved?
Hú, hát most sok jót olvastam, de a legjobb eddig Laure Charpentier Gigola c. regénye volt.

2. Kedvenc íród?
Ilyenem nincs. Ami megtetszik a címe és a leírása alapján, azt elolvasom. Nem nézem, ki írta.

3. Buli vagy otthon ülés?
Otthon ülés. Itthon elviselem a hangos zenét, de buliban nem nagyon. Ki érti ezt? ... :)

4. Utálsz vagy szeretsz tanulni?
Nem nagyon szerettem, de amit muszáj, azt muszáj. ;)

5. Gyakran álmodsz?
Igen, de reggel teljesen, agyilag is felébredve nem mindig emlékszem, mi volt az.

6. Kedvenc filmed?
Ilyenem sincs még mindig, de ami a többször megnézendő kategóriában landolt, az az Ananász expressz.

7. Legkedvesebb hobbid?
Olvasás zenével a háttérben. És ezt inkább csak könyvekre értem, mert ha neten olvasok fanfic-eket, akkor nem szeretek zenét hallgatni közben.

8. Kedvenc énekes(nő)?
Hú, hát akit szeretek, az Adam Lambert, Jeffree Star, énekenők közül pedig JLo, Shakira, Beyoncé, Jessie J és Britney Spears.

9. Család vagy barátok?
Programtól függ.

10. Kedvenc márka (bármilyen)?
Karaván (füstölt sajt). :D

11. Hol élnél szívesen?
Még mindig egy hegyvidéki környezetben. :)

Eva kérdései:
1. Mit gondolsz magadról?
Túlságosan könnyen zavarba esek, vannak olyan emberek, akiknek a szavait szent írásként kezelem, és nem mindenkiét kellene, túl jószívű vagyok, mert sokszor olyanokon/-nak is segítek, akik abszolúte nem szorulnak rá vagy nem érdemlik meg.

2. Ki az, akire igazán felnézel?
Azokra, akik saját erejükből képesek talpra állni a nehézségekből. Illetve ha nem is csak a saját erejükből, hanem némi segítséggel, de látszik rajtuk, hogy akarják.

3. Közeljövőre tekintve milyen terveid vannak?
Munka és ha minden jól megy, akkor mellette egyetem.

4. Hova szeretnél eljutni/elutazni?
Párizsba nagyon szeretnék egyszer elmenni, valamint az USA-ba.

5. Mi az, ami igazán meg tud fogni?
Ez az adott pillanatbeli érzelmi állapotomtól függ.

6. Miket szeretnél elérni az életben?
Biztos munkahely, biztos anyagi háttér és nagyobb problémáktól mentes magánélet.

7. Volt-e olyan pillanat az életedben, amikor szívesen megállítottad volna az időt? (Ha igen, akkor mi?)
Húha, ez egy nehéz kérdés. Nem nagyon rémlik ilyen pillanat sajnos... :(

8. Ha egy szóval kellene jellemezned magad, akkor mi lenne az?
Na hát ez meg még nehezebb. Talán a legmegfelelőbb a fa lenne, aminek az okát a magamról írt 11 pontban jobban kifejtem.

9. Ha találkoznál egy számodra fontos emberrel, mik azok a dolgok, amiket megkérdeznél tőle?
Ha ismerném régebb óta, akkor személyesebb dolgokra térnék egyből, ha pedig valami sztárféleség, akkor mindenképp olyan kérdéseket tennék fel neki, ami egy kicsit bizalmasabb szituáció felé tereli a beszélgetést és talán még közelebbi ismertség is kialakulhat.

10. Mik azok a dolgok, amikről szívesen írsz/írnál?
Mint ahogyan azt olvashatjátok, az összes irományomban a szerelem, a barátság, a család és az összetartás kerültek előtérbe. Szeretem ezeket a témákat, mert itt kiélhetem magam, és az esetek 90%-ában úgy írom le a dolgokat, ahogy én szeretném, hogy megtörténjen velem is.

11. Elégedett vagy magaddal?
Nem teljesen. Van még mit és min változtatni.

És akkor az én kérdéseim:
1. Ha egy varázspálca segítségével nemet lehetne változtatni, élnél a lehetőséggel?
2. Milyen autónak képzeled el magad? Miért?
3. Hány olyan barátod van, akivel bármit megoszthatsz és akikre bármikor számíthatsz? Mióta ismered ő(ke)t?
4. Milyen szakterületen és azon belül milyen munkakörben képzeled el magad?
5. Alkoholos vagy alkoholmentes? Miért?
6. Vesztél már össze valaha úgy istenigazából a szüleiddel?
7. Milyen könyveket szeretsz? Címeket is mondasz?
8. Van testvéred? Ha igen, milyen a kapcsolatotok, ha nem, szeretnél?
9. Koránkelő vagy inkább hajnalban fekvő típus vagy?
10. Mit csinálsz szabadidődben?
11. Ha van ilyen dolog, akkor mit változtatnál meg magadon és miért?

Akinek adom:
Meloddy
Dorah_Alien
Mili és Kylie
Kaylinne
Nani
niiki
Klauu

2 megjegyzés: