14.10.11

részlet ^^

Sziasztok, Drágáim!


Íme egy kis részlet az új sztoriból. Mivel eddig a többség arra szavazott, hogy együtt olvasná a két történetet, nagyon úgy néz ki, jövő hét szombaton hozom az első részt. :) A szavazás lezárásáig viszont még rengeteg idő van! :) De nem is papolok tovább. Olvassátok! :))



"Szülei ezer meg egy lehetőséget soroltak fel, mégsem fűlött a foga egyikhez sem. Egy valami azonban megfogta. Véletlen botlott bele az újságban egy hirdetésbe."


"-Hol? Mert én itt nem látom! - mondta anyja a konyhában.
-Mert leesett - vette fel Rose a cetlit. - Mondtam, hogy az asztal alatt van! - nézett a lány mosolyogva szüleire."


"Rose két nagy bőröndöt telepakolt ruháival, majd egy kézipoggyászként szolgáló táskába belerakta a személyes holmiját. Némelyik fénykép láttán könnybe lábadt a szeme, de ez nem tántorította el célja elérésétől."


"Uhh... micsoda lány! Szerénynek tűnik, semmi smink, csak természetes szépség, és ami fő, egyáltalán nem néz ki úgy, mint egy plázacica."


"-Hahó! Megérkeztem! - integetett a lány az őt váró férfi szemei előtt.
-Ne haragudj, csak kicsit elbambultam. De remélem, nem baj, ha csak a kocsiban mutatkozom be!
-.Ha nem elrabolni és megerőszakolni akarsz, nekem tökéletes.
-Basszus... pont ez volt a tervem! - mondta a férfi Rose-nak komolyan, aki már készen is állt egy esetleges önvédelmi ütlegelésre. - Csak vicceltem! Ne félj!
-Már ne is haragudj, kedves rám váró hímnemű egyed, de hallottam már ennél jobb viccet is!"


Nos, remélem, elnyerte a tetszéseteket! :) Az pedig, hogy mi lesz Rose munkája és ki várt rá, majd kiderül! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése