18.5.12

If I die tomorrow

Sziasztok, Drágáim!
Gondolom, ti is tudjátok, milyen nap van ma. Igen, május 18. Megjelent a Far East Movement és Bill Kaulitz közöse! :D Hát... igazából annyit hallgattam már, hogy kell némi szünet. :P Ráadásul az első preview és a teljes szám megjelenése között annyi idő telt el, hogy Bill részét rengetegszer meghallgattam, és az igazat megvallva kicsit becsömörlöttem az egésztől... Ráadásul borzasztóan hiányolom Bill 'rendes' énekhangját. Valahogy kicsit sok a magas refrén... No, mindegy. Mindenkinek nem tetszhet minden. :)


Hallgassátok, aztán döntsétek el, hogy jó-e! :)



Részt ma vagy holnap hozok! :D





1 megjegyzés:

  1. Hello!
    Engem inkább lekötött a videó, mint a zene, de azért Bill így is fantasztikus. Ez egy máik műfaj, nekem kicsit szokatlan, de nem elviselhetetlen. Sokszor hallottam már én is Bill részét, de valahogy nem lehet megunni.
    A videó fantasztikus volt, imádtam Bill minden mosolyát rajta! :)
    Várom a frisst!!! :)
    Puszi Mili

    VálaszTörlés