1.9.11

school...

Sziasztok, Drágáim!
Nos, ma megkezdődött az iskola. Igazából nem nagyon vártam, most pedig menekülnék előle, de mit van mit tenni, kénytelen leszek végigküzdeni magam ezen a tanéven. És mivel idén fogok érettségizni, egy rossz hírem is van a számotokra. :( Sajnos nem lesz minden nap, illetve minden másnap rész. Megpróbálok hetente legalább egyet feltenni, de ha úgy alakul, akkor hétvégén lehet, hogy többet is kaptok. :) Ez persze attól függ, mennyi dolgom lesz, mennyi tételt kell egymáshoz közeli határidőre kidolgoznom.
Mindenképp írok valamit hétvégente. Lehet, csak azt, mikorra várható a rész, de lehet, hogy már a részt hozom.
Addig is legyetek jók és szobatiszták! :)) Te is, Meloddy! ;))








Nos, a tanév közbeni teendők engem is kb ennyire megrémítettek.... :P



















Ezen a képen Tom eszméletlenül sexy... Nem mondom, tudnék vele mit csinálni... :P







                   



             


 Ezen sem kispályás... :)))
  Azok a hívogató szemek..
    aww.. *.*













Még ezt is találtam. Igazából csak egy képet akartam feltenni, de ha már ezeket megleltem, gondoltam, megosztom veletek. :)
Nos ez az a kategória, amikor megkérdezem magamtól, hogy ez kinek jutott eszébe. Nem a legrosszabb, de ha Billnek egyszer mégiscsak ilyen ötlete támadna (remélem, sosem fog), rengeteg idő kellene, mire megszoknám. Szőke hajjal már túlontúl is nőiesen nézne ki. Elpártolni akkor sem pártolnék el tőlük, hisz ez semmiben nem befolyásolná a munkásságukat. :) Csak furcsa lenne.

2 megjegyzés:

  1. höhö :D én mindig az vagyok xD na mondjuk a szoba tisztás részt azt kétségbe vonom de... xDxDxD szeretlek Annette és a történeteidet is! ;) sok sikert az érettségihez ;)))
    óh: és ha Bill így nézne ki én kiábrándulnék belőle... xDxD nem igaz! amúgy így is szeretném csak a poén kedvéért xD

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen! :) én is szeretlek :) meg örülök, hogy tetszenek a történetek :) köszönöm, remélem, úgy sikerül majd, ahogy szeretném! :)
    amúgy gondoltam, hogy nem bírod kihagyni ezt a poént :)
    puszillak ^^)

    VálaszTörlés