27.7.12

Hamarosan...

Sziasztok, Drágáim!
Nagyon sajnálom, de még mindig nem tudok nektek részt hozni... Sajnos közbejött egy s más, így Lotte novellaíró versenyére nem tudtam befejezni a novellámat, így sajnos részt sem tudtam venni. Most még van egy novella, amit befejezek a másik novellaíró versenyre, és ahogyan az kész lesz, jön is a rész. Már lassan eljutok odáig, hogy ég a pofámról a bőr, amiért mindig csak azzal jövök, hogy majd, majd, aztán mégiscsak jövök, hogy mégsem... :( Ezt nézzétek el nekem, hiszen olyan dolgok is közbejöhetnek, amit nem tervezek... :/ De kitartás és jön a jól megérdemelt rész! ;)

2 megjegyzés:

  1. Például én! ;)
    Már várom a novelládat! Nagyon-nagyon, és igyekszem bepótolni a lemaradásom.
    Puszillak! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Hello!
    Teljesen megértelek! Én is sokszor szoktam így lenni vele, annyi minden összejön egyszerre, arra nem jut időm amit szeretnék :(
    Azért én várom a frisst türelemmel :)
    Neveztem egy blogversenyre, ha időd engedi szavaznál rám?
    Ezen a blogon: http://letezzvelunk.blogspot.hu/
    Előre is köszi! :)
    Puszi Mili

    VálaszTörlés